Play Free Realms NowJoin Free Realms Insider

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    moyinator's Avatar
    moyinator is offline Master Gamer
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    2,224

    Default On the go insiders :)

    I wanna say that free realms insiders works perfectly on my iPhone so you can check ur stuf on the go, just saying I just felt to post this for ppl who don't know
    Shut up and eat your pie.
    All lead you to epicness.

  2. #2
    Superfreak41502's Avatar
    Superfreak41502 is offline Master Gamer
    Join Date
    May 2009
    Posts
    7,797

    Default Re: On the go insiders :)

    yup yup suure does!!!! =) lol ive actually been using it on my iPhone in the middle of the night when i wake up and cant get back to sleep lol im too lazy to get up and turn my laptop on soo i just use my iPhone =)

    Be yourself.. Imitation is Suicide!

  3. #3
    Icicle20's Avatar
    Icicle20 is offline Amateur Gamer
    Join Date
    May 2008
    Posts
    119

    Default Re: On the go insiders :)

    Yeah, it's very iPhone/iTouch compatible, which is really great! Thanks to F.R.I.

  4. #4
    tismon's Avatar
    tismon is offline Master Gamer
    Join Date
    May 2009
    Posts
    1,304

    Default Re: On the go insiders :)

    Hmm, good to know. Though I wouldn't be caught dead with an iPhone lol
    hehe, in all seriousness, I really want to get either the Palm Pre (yay palm, finally got your act together again) or the HTC Hero.

  5. #5
    friendforever's Avatar
    friendforever is offline Master Gamer
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    4,238

    Default Re: On the go insiders :)

    Lol, I hope I get enough money by Christmas to buy an Ipod Touch... I don't want the Iphone, though. I think I want the Glyde, the Blitz, or the Dare or Voyager. I get to upgrade at the end of the month!! I don't want to spend a lot, though, lol.....
    <Place siggie here>

  6. #6
    moyinator's Avatar
    moyinator is offline Master Gamer
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    2,224

    Default Re: On the go insiders :)

    lol i sleep at fiv in the morning what do you think entertains me through the time....
    well playing the moron test and rope n fly mostly and checking my fri account
    notice when i started this thread though....
    Shut up and eat your pie.
    All lead you to epicness.

  7. #7
    Rowan Guest

    Default Re: On the go insiders :)

    Seriously? I would have never thought to even try it with my iphone. This could mean trouble in river city for me uh-oh, it's addictive enough!

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •