Play Free Realms NowJoin Free Realms Insider

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Princess Claire's Avatar
    Princess Claire is offline Master Gamer
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    11,764

    Icon11 Holas, Im Claire!

    Wellll, Recently I discovered that most of the posts here are from newer members. Most of yall know me as Princess Claire, Claire, Princess, Lil Claire, or ( Only Knight xD) Clarissa.Im not really much of a new member though. For those of you who dont know me very well or at all , here is My Goodie list and my No no list.

    Goodie List ( Things I like)

    Free Realms
    Free Realms Insider
    Parties
    Friends
    Music
    Movies
    Books/Reading
    Trading
    Shopping
    Percy Jackson books and movie
    Talking
    Posting
    Helping people
    Swimming
    Tennis
    Taylor Swift
    Nice people
    My Family
    Southern and British accents. ( I have nothing against other ones)
    Acting/singing/dancing/performing

    No No List ( Things I do NOT Like)
    When my siblings are mean to me.
    When people TRY to be mean
    Answers.com
    Cheesecake
    Coconut Cake
    When people lie
    Annoying ring tones

    Well theres me for ya. If I dont know you, feel free to drop by my profile and leave a message, I'd ♥ it

    Adios Future Amigos!

    "Know therefore that the LORD your God is God, the faithful God who keeps covenant and steadfast love with those who love him and keep his commandments..." -Deuteronomy 7:9


  2. #2
    neoshifter55's Avatar
    neoshifter55 is offline Amateur Gamer
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    198

    Default Re: Holas, Im Claire!

    i lov free realms to but no one who livs around me does ** i wonder why..................lol

  3. #3
    Princess Claire's Avatar
    Princess Claire is offline Master Gamer
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    11,764

    Default Re: Holas, Im Claire!

    They probably havent heard of FR , or maybe they cant play it on their computers. - looks at neoshifter- Have we met? Course not, Thats the point of this thread. Welcome to FRI!

    "Know therefore that the LORD your God is God, the faithful God who keeps covenant and steadfast love with those who love him and keep his commandments..." -Deuteronomy 7:9


  4. #4
    theTFH1's Avatar
    theTFH1 is offline Master Gamer
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    1,359

    Default Re: Holas, Im Claire!

    ROFL Hey Claire Bear! :3 Welcome to FRI!!! Even tho you aren't new >_> lol
    Oh hai! I see ur readin meh signature

  5. #5
    Princess Celestina's Avatar
    Princess Celestina is offline Master Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    10,141

    Default Re: Holas, Im Claire!

    :O!!!
    You no likee CHEESECAKE?!
    SHAME ON YOUUU!!!
    Nah, I kidding. =3
    I just happen to really LOVE cheesecake. ^^ <3

    P.S. Hai, Claaaire. =p

    Where you stop is where you start again.
    Celestina Corinne

  6. #6
    Nyx Nighthaven's Avatar
    Nyx Nighthaven is offline Master Gamer
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    1,121

    Default Re: Holas, Im Claire!



    Hi Princess Claire, it's nice to get to know you a bit better

    ´¯`Dreamcatcher´¯`
    Believe and Achieve


  7. #7
    Layla Littlenymph's Avatar
    Layla Littlenymph is offline Master Gamer
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1,638

    Default Re: Holas, Im Claire!

    Nice to get to know you better Claire,
    Up untill that part about the cheesecake.

    You better learn to like it cause I have it on good authority that they serve cheesecake in heaven.
    It's that good.
    Layla Littlenymph <Mystic Mayhem>, Lolita Litlenymph <Nymphs of Mania>, Wednesday Addamsfamily <Insiders>

  8. #8
    Piper's Avatar
    Piper is offline Master Gamer
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    1,154

    Default Re: Holas, Im Claire!

    :O OH no you dont like cheese cake D: ... well thats fine lol you still seem like an awesome person
    Im not pretty, Im not beautiful. I am as radiant as the sun.
    ~ Katniss Everdeen ~ District 12 tribute

  9. #9
    william ionsea1's Avatar
    william ionsea1 is offline Pro Gamer
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    769

    Default Re: Holas, Im Claire!

    Hello there nice to meet you!And yeah some ringtones i hear i think are annyoing too!XD

  10. #10
    Pandamonaeus's Avatar
    Pandamonaeus is offline Master Gamer
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    1,251

    Default Re: Holas, Im Claire!

    Lol what do you consider annoying? P:

    Mine is Agnes from Despicable Me going, IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIEEEEEE. Over and over.

    ♫♪♫ ♫♪♫
    *PLEASE send me a message if you are selling me things, as I never remember to check back.*

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •