Play Free Realms NowJoin Free Realms Insider

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    jeanette1338's Avatar
    jeanette1338 is offline Pro Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    565

    Default servers down???

    hey people i just logged out for a few minutes when i came back i got the pardon or dust page. i dont know if maybe its just me or what but idk is anyone ingame right? cause i was gone for like 20 minutes.
    ~Back from my 9month break >_>~the cow goes shazoo, while jeanette goes to a swedish bakery.i'm bored lets play a game of shpoople~~proud defender of purple-fu~~

  2. #2
    angelicaldream's Avatar
    angelicaldream is offline Pro Gamer
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    956

    Default Re: servers down???

    Me too, I logged out and tried to log back in but couldn't
    Read the second issue of the Free Realms Newspaper!
    http://www.freerealmsinsider.com/for...ad.php?t=24163

  3. #3
    jeanette1338's Avatar
    jeanette1338 is offline Pro Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    565

    Default Re: servers down???

    hmm i wonder whats going on. darn i kinda wish i hadent logged off lolo
    ~Back from my 9month break >_>~the cow goes shazoo, while jeanette goes to a swedish bakery.i'm bored lets play a game of shpoople~~proud defender of purple-fu~~

  4. #4
    Aedc's Avatar
    Aedc is offline Master Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    1,472

    Default Re: servers down???

    Yeah, I just got kicked a minute ago.
    At least I was able to finish the minigame I was in.
    "The optimist invents the airplane and the pessimist the parachute." -Gil Stern

  5. #5
    jeanette1338's Avatar
    jeanette1338 is offline Pro Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    565

    Default Re: servers down???

    hmmm i wonder if everyone else is gonna get kiced too.
    ~Back from my 9month break >_>~the cow goes shazoo, while jeanette goes to a swedish bakery.i'm bored lets play a game of shpoople~~proud defender of purple-fu~~

  6. #6
    Aedc's Avatar
    Aedc is offline Master Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    1,472

    Default Re: servers down???

    If it's an update they probably will lol.
    "The optimist invents the airplane and the pessimist the parachute." -Gil Stern

  7. #7
    jeanette1338's Avatar
    jeanette1338 is offline Pro Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    565

    Default Re: servers down???

    lolo yeah but they should at least let us know when they do this.
    ~Back from my 9month break >_>~the cow goes shazoo, while jeanette goes to a swedish bakery.i'm bored lets play a game of shpoople~~proud defender of purple-fu~~

  8. #8
    Aedc's Avatar
    Aedc is offline Master Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    1,472

    Default Re: servers down???

    They usually give a warning for the major updates.
    But this could possibly just be a fix for something.
    "The optimist invents the airplane and the pessimist the parachute." -Gil Stern

  9. #9
    jeanette1338's Avatar
    jeanette1338 is offline Pro Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    565

    Default Re: servers down???

    yeah i hope it doesnt take too long....-waits- lolo
    .....-waits some more-
    ~Back from my 9month break >_>~the cow goes shazoo, while jeanette goes to a swedish bakery.i'm bored lets play a game of shpoople~~proud defender of purple-fu~~

  10. #10
    Aedc's Avatar
    Aedc is offline Master Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    1,472

    Default Re: servers down???

    lol yeah I'm waiting too... I have nothing better to do right now.

    Btw it's spelt shpoople

    THERE BACK UP NOW!
    Last edited by Aedc; 07-20-2010 at 12:34 AM.
    "The optimist invents the airplane and the pessimist the parachute." -Gil Stern

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •