Play Free Realms NowJoin Free Realms Insider

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    hmc0841's Avatar
    hmc0841 is offline Amateur Gamer
    Join Date
    May 2010
    Posts
    135

    Icon11 Olivia Icerock1 fanz

    Hello there it's Olivia icerock1 i was asking if you guys/girl could join because not many ppl are joining it yet so thats why i'm asking ppl to join. it does not have a pic on it but i'm working on it. just go to my profile and find the group Olivia icerock1 fanz and just join them to make pics and idk know how to put pics on my folder i mean i just join them to make pics


    Last edited by hmc0841; 09-18-2010 at 12:04 AM.

  2. #2
    taylorskydawn's Avatar
    taylorskydawn is offline Master Gamer
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    1,090

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    Omg!
    BUMMPPERZ!
    Good Luck On Your Fan Club, Olivia!
    THANKS FOR THE MEMORIES

  3. #3
    Chicka's Avatar
    Chicka is offline Amateur Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    346

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    Yeah , Olivia , good luck with your fan club !!! ^^
    ~Forever Banned. IGN: Kioru
    My Youtube

  4. #4
    lil styles01 is offline Banned
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1,518

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    wait.... ur making UR OWN fan club? arent the "fans" supposed to do that?

  5. #5
    MayBaby Tumbler's Avatar
    MayBaby Tumbler is offline Amateur Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    240

    Icon11 Re: Olivia Icerock1 fanz

    Quote Originally Posted by lil styles01 View Post
    wait.... ur making UR OWN fan club? arent the "fans" supposed to do that?

    Stylez Has a point. . . . . . . . . loL xD

  6. #6
    lil styles01 is offline Banned
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1,518

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    lol thx for noticing.

  7. #7
    hmc0841's Avatar
    hmc0841 is offline Amateur Gamer
    Join Date
    May 2010
    Posts
    135

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    -_- i want my own i never got my own before duh

  8. #8
    Chicka's Avatar
    Chicka is offline Amateur Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    346

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    Rofl ! xD You kinda have a point I guess Styles o.o
    ~Forever Banned. IGN: Kioru
    My Youtube

  9. #9
    Zadira Kindleriver's Avatar
    Zadira Kindleriver is offline Master Gamer
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    3,010

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    I certainly see nothing wrong with creating your own fan club!! WHOO HOO!! Way to go Olivia!!



  10. #10
    Chicka's Avatar
    Chicka is offline Amateur Gamer
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    346

    Default Re: Olivia Icerock1 fanz

    Lol Zadira xD I see no wrong either !
    ~Forever Banned. IGN: Kioru
    My Youtube

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •