Play Free Realms NowJoin Free Realms Insider

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Dawn Springlight's Avatar
    Dawn Springlight is offline Master Gamer
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2,502

    Default How Many Fire Frog Legs?

    Just wondering how many Fire Frog Legs everyone has by now, I have 45 on one character not counting what I have already used, and half a dozen prospector scrolls.

  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1,772

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    I quit accepting them...I have 60 health potion I dont use too cuz my combats are maxed =p
    "I'll get you my pretties!"

  3. #3
    Beiila's Avatar
    Beiila is offline Amateur Gamer
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    156

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    i lost count after 37 and am to lazy to check

    Azure Aveline~
    Best Dang Thing That Your Eyes Have Ever Seen~




  4. #4
    AaronEsko's Avatar
    AaronEsko is offline Master Gamer
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3,949

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    169 frog legs,
    100 health potions,
    17 scrolls,
    105 flambes.

    I've used A LOT btw, lol, so the number was much bigger before.
    Aaron Esko <Insiders>

    (^^Marley! But don't forget Bubba, Buddy, Duke, Jasper, and my other 47 pets!)

  5. #5
    Nate's Avatar
    Nate is offline Master Gamer
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    2,181

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    Wow! I got so much I started selling them at the coin shop! I mean I got 30 prospector scrolls, I don't accept the potions, 180 fire frog legs, sell the graveyard flambe, and I got 2 stereos!

  6. #6
    Meagan Goldlight's Avatar
    Meagan Goldlight is offline Master Gamer
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    5,972

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    I just kinda stopped doing the link thing..well except for when I see the coin scroll thing..but it usually doesnt work

    Last time I checked it has 72 frog legs..and i have used many..


  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    789

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    I have been ignoring the legs more now....last i checked i think i had about 50 of them. lol

  8. #8
    Zadira Kindleriver's Avatar
    Zadira Kindleriver is offline Master Gamer
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    3,010

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    I have no idea how many I have... you can't have too many frog legs!!



  9. #9
    Trademarked's Avatar
    Trademarked is offline Master Gamer
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    1,290

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    I have zero....... Ads don't appear where I live.
    Jordan Trademarked
    <Insiders>
    The Official Canadian Insider.

  10. #10
    Kelvin64's Avatar
    Kelvin64 is offline Master Gamer
    Join Date
    May 2009
    Posts
    8,514

    Default Re: How Many Fire Frog Legs?

    I have like 215 or maybe more, a huge amount ik lol.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •