Play Free Realms NowJoin Free Realms Insider

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 28
Like Tree4Likes

Title: CLOSED

  1. #1
    Bails's Avatar
    Bails is offline Pro Gamer
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    852

    Default CLOSED

    Hey there!!!! I am selling my shades for stuff. So here is what i want:

    Light blue Hasty mailing shorts
    Light purple Hasty Mailing Shorts(: (oh yeah i need that)
    Magenta Hasty mailing shorts
    Magenta vest blouse? (idk just throwin it out there, but please if you have it! I beg of you)
    I am also looking for vaults, only magenta, light blue, light purple,dark red.
    Also, light purple old school Or magenta but mostly light purple.
    Yep those! But I dont know if these are all as rare as shades, so maybe add like a mill? Thank you!!!!! Btw dont tell me these are bad trades! Thanks
    Last edited by Bails; 06-16-2012 at 11:17 AM.
    I like cookies
    ​ign: Katrin

  2. #2
    Bails's Avatar
    Bails is offline Pro Gamer
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    852

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Bumperzzzzzzz
    I like cookies
    ​ign: Katrin

  3. #3
    greendog1224's Avatar
    greendog1224 is offline Amateur Gamer
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    443

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Good luck Cherry my sister
    Proud to be myself


  4. #4
    Nicole's Avatar
    Nicole is offline Master Gamer
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1,655

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Good luck! o-o!
    Last edited by Nicole; 06-15-2012 at 05:47 PM.
    Guess what? Yup. I'm back.

  5. #5
    Dawn73's Avatar
    Dawn73 is offline Master Gamer
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    5,544

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Not really I got offered purple hasty mailing shorts for mine. Good luck!
    Narwhales. Bai.

  6. #6
    Princess Celestina's Avatar
    Princess Celestina is offline Master Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    10,141

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    I could offer light green Hasty Mailing Short Shorts.
    ~Celestina Corinne

    Where you stop is where you start again.
    Celestina Corinne

  7. #7
    Bails's Avatar
    Bails is offline Pro Gamer
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    852

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Thanks everyone! And celestina, I have those shorts sorry, do you have anymore?
    I like cookies
    ​ign: Katrin

  8. #8
    Princess Celestina's Avatar
    Princess Celestina is offline Master Gamer
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    10,141

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Nope, unfortunately, but I could offer a turbo Pet Trainer Apron, or I could offer other old school. Maybe some boosters...? Or berets...?

    Where you stop is where you start again.
    Celestina Corinne

  9. #9
    Layla Gold's Avatar
    Layla Gold is offline Pro Gamer
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    714

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Quote Originally Posted by Nicole View Post
    Those items are worth more then sport shades, Just to tell you. Good luck
    If you read correctly, she said and I quote, "Btw dont tell me these are bad trades!".

  10. #10
    Bails's Avatar
    Bails is offline Pro Gamer
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    852

    Default Re: Selling Sport Shades!!!(:

    Haha your correct Layla! (: Thank you very much.
    I like cookies
    ​ign: Katrin

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •